niedziela, 14 kwietnia 2013

Wprowadzenie


Cześć wszystkim!
Na tym blogu będę tlumaczył opowiadanie 'Us' Is Just a Word. Nie jest to moje opowiadanie, nalezy do Belieber754, która pisze to na jbff.com . Link do oryginalnego opowiadanie znajdziecie po prawej stronie.
Mnie to opowiadanie bardzo się podoba, Justin jest w nim bardzo taki zly :D
Z reszta sami się przekonacie, mam nadzieje, ze spodobają wam sie moje tłumacznie ;)

Nagłówek na dniach bedzie zmieniony, także wygląd ale jak narazie zostaje.
Nagłówek zrobiony przez @pennbury bardzo dziękuję ;)

Pytania prosze na mojego twittera @AboutSwaag.

5 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa jak to będzie i szczerze nagłówek mi sie podoba :D

    ps czy wy tez to widzicie ze w kazdym opowiadaniu Justin jest jakimś gangerem albo wmieszany w jakies złe uczyni z bronią itd hah nie żeby mie sie nie podobało ale to takie dziwne..

    szczerze nie przeczytalam jeszcze ani jednego opowiadania gdzie justin byl by jakis spokojny czy 'legalnie' żył :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz dwa:
      - 30-day-boyfriend.blogspot.com
      - tlumaczenie-locked-up.blogspot.com

      SĄ ONE CUUDOWNE! <3

      Usuń
    2. czytając 30-day-boyfriend.blogspot.com płakałam xd

      Usuń
  2. http://life-is-brutal-
    baby.blogspot.com/ tu tez zlyyy JUSTIN :* polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. http://bad-brother-and-i.blogspot.com
    Zapraszam gorąco dopiero się rozkręca :)

    OdpowiedzUsuń