sobota, 1 czerwca 2013

Rozdział 20

Rozdział zawiera treści +18

Justin’s POV

Melanie weszła do środka, zostawiając mnie tutaj samego. Mogę tylko powiedzieć, że naprawdę ona dobrze całuje, pewnie tego nie wie.
Stałem tu przez chwilę myśląc co robić. Zauważyłem, że z powrotem położyła się na łóżku, okrywając się kocem. Spojrzałem na wypukłość w spodniach i zobaczyłem, że ułożył się namiot.
Wspaniale.
Westchnąłem wchodząc do środka. Wróciłem do myślenia o tym jak pozbyć się tego. Może powinienem pójść do łazienki i po prostu go szarpnąć? Nie, ona łatwo może mnie usłyszeć.
Fuj, nie ma sposobu. Trzeba po prostu pójść spać. To jest dla mnie zbyt bolesne, by o tym myśleć. Ja potrzebuję seksu.
Naglę do głowy wpadł mi genialny pomysł. Pójdę go szarpnąć na plaży. Bynajmniej będę mieć trochę prywatności. Wszyscy chyba raczej już śpią.
Wstałem i wyszedłem na zewnątrz. Udałem się do windy i kliknąłem przycisk strzałki w dół. Gdy usłyszałem 'ding' drzwi się otworzyły. Słyszałem jakiś nieznośny chichot z wewnątrz, kiedy całkowicie drzwi się otworzyły , widziałem tę samą blond laskę, która zaprosiła mnie na ognisko.
- To chyba jakieś żarty - powiedziałem pod nosem.
Stała tam, śmiała się pijana do telefonu, a w drugiej ręce trzymała puszkę Jim Bean. Kiedy zobaczyła mnie, westchnęła z podnieceniem.
- Justin? - zapytała głośno
- ... Yyy, hej - niepewnie odpowiedziałem.
Roześmiała się głośno, ponownie. Niechętnie wszedłem do środka, nacisnąłem przycisk w holu.
- Dokąd idziesz? - zapytała, upuszczając telefon.
- Uh, nie wiem.. - powiedziałem ignorując jej pijaństwo.
- Dlaczego nie przyszedłeś do mnie? - zapytała uwodzicielsko, opierając się o mnie, kładąc dłoń na mojej piersi.
- Uhm, nie jestem pewien - zaczęła mnie całować, przerywając mi.
Miała wszystko pod kontrolą, przycisnęła mnie do ściany, gdzie nie było sposobu by uciec. Rzuciła prawie pustą puszką alkoholu i objęła moją szyję, wpychając język do ust. Wtedy zdałem sobie sprawę, że ona może rozwiązać mój 'problem'.
Moje dłonie spoczywały na biodrach, następnie zsunęły się na jej tyłek. Przybliżyła się do mnie i ocierała o mojego członka. Natychmiast jęknęła z rozkoszy. Poczuła mojego członka i zachichotała.
- Kto jest szczęśliwy? - uśmiechnęła się.
Jej ręka leciała po moim torsie i zaczęła ponownie mnie całować. Czułem ją przez moje dresowe spodnie.
Winda się zatrzymała i usłyszeliśmy 'ding' i drzwi natychmiast się otworzyły. Odsunęła się, wciąż uśmiechając się złośliwie. Wyszła - Chodź - powiedziała manipulacyjnym głosem.
Szedłem za nią, nieco zniecierpliwiony. Naprawdę chciałem ją pieprzyć, teraz.
Otworzyła drzwi. Słyszałem jak śpiewa kołysankę, i uznałem że bardzo opita musi być. Udaliśmy się do środka i skoczyła na łóżko, gdzie również poźniej wlazłem tam. Otworzyłem usta, a ona skopiowała moje działania. W ciągu kilku minut oboje byliśmy zupełnie nadzy i pod kołdrą.
Rozszerzyła szeroko nogi i położyłem się na niej. Wszedłem w nią i poczułem natychmiast uczucie błogości. Jęknęła głośno, najwyraźniej czując się tak samo jak ja. Chwyciłem jej pierś i macałem je. Pocałowałem ją w szyję, ssąc skore. Umieściłem moje usta na lewej piersi, biorąc je w usta. Ssałem jej cycki, i lekko szarpałem sutek.
Nadal ją pieprzyłem. Szlifowała swój tyłek na mnie i moje oczy powędrowały do tyłu głowy. Podniosła talię, a następnie zatrzasnęła ciało w dół na mojego penisa. Moja ręka sięgnęła do jej łechtaczki, gdzie zacząłem okrą zac ją. Jej jęki były coraz głośniejsze.
Przetarłem jej łechataczkę szybciej i pchnąłem moje biodra w górę. Jej łechtaczka zacisnęła się wokół mojego fiuta, a ona krzyczała moje imię prawie jakby ją to bolało 
- Och Justin!
Czułem jak uwolniła całego mojego penisa. Ciężko oddychała. Mój członek był już tak blisko.
- Cholera! - przysięgałem - Nie mam prezerwatywy!
Zeszła ze mnie i pochyliła się tak, że mój kutas był tuz przed jej twarzą. Złapała mnie i umieściła go w swoich ustach, ssąc delikatnie.
- Kurwa - jęknąłem. Mój oddech był ciężki.
Poruszała głową w górę i w dół. Jej język wirował dookoła i chwyciłem tył jej głowy, pochylając ją mocniej. Jęknąłem głośniej, a mój kutas zaczął ponownie pulsować. Ssała go coraz mocniej, i czułem że zaraz dojdę, jęknąłem z rozkoszy jak to zrobiłem.
Wszystko połknęła i odsunęła się. Również starała się złapać oddech. Położyła się obok mnie, owijając rękę wokół mojego tułowia. Gdy złapałem oddech, spojrzałem na nią aby zobaczyć ją we śnie. Usta rozchylone, z buzi ślina kapie jej na poduszkę.
Musiałem powstrzymać się śmiać.
- Atrakcyjna
Podniosłem jej rękę. Przeciągnąłem rękę przez włosy, nie troszcząc się gdzie jestem. Mam teraz satysfakcję, założyłem moje dresowe spodnie. Podniosłem koszulkę i rzuciłem ją na moje ramię, dzięki czemu mogłem wyjść z pokoju, nie zadając sobie trudu, aby spojrzeć wstecz.
Wszedłem do windy i pojechałem z powrotem na swoje piętro. Otworzyłem drzwi od swojego pokoju i zobaczyłem śpiącą Melanie na łóżku. Wyglądała tak spokojnie. Uśmiechnąłem się do niej łagodnie, podziwiając jej piękno.
Ziewnąłem i spojrzałem na zegar. Była 3 nad ranem. Cholera.
Czułem się wyczerpany. Udałem się na niewygodną kanapę. Zasnąłem myśląc o scenach, które miały miejsce wieczorem na werandzie


***
Macie rozdział 20, następny nie wiem kiedy.
TERAZ WAM PASUJE? WSZYSTKO IDEALNE, BEZ LITERÓWEK ITD.
Będę szczery, jeżeli by jedna osoba tego nie skrytykowała 
to każdy by dalej tego nie krytykował, a więc jeżeli wam to przeszkadza
to nie czytajcie, też mam własne życie, i nie zwracam czy robię jakieś literówki.

Bardzo mnie cieszy, ze coraz więcej chłopaków czyta to tłumaczenie.
Jeżeli masz jakies pytanie możesz smiało napisać na twitterze :)
@swwaager
Pozdrawiam :))

45 komentarzy:

  1. ooo nie, nie dodałeś kropki w ostatnim zdaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no normalnie to już jest szczyt wszystkiego. Jak tak można.? ;oo Hahahahahaha xd #sarkazm

      Usuń
  2. Boże ludzie przestańcie przyczepiać się o wszystko. Nie każdy jest mistrzem z polskiego i nie każdemu się chce poprawiać najmniejsze błędy.

    Co do rozdziału miałam nadzieję, że on się w końcu ogarnie. : <

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej fajnie że nowy rozdział! <3 szczerze, widziałam, że masz kilka błędów, ale dla się to nie liczyło, bo ważniejszy jest przekaz rozdziału, a nie jakieś głupie błędy! Tłumacz dalej! Dobra robota XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ON NIE UMIE TŁUMACZYĆ ;_____________________O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt Ci nie każe czytać, więc zachowaj dla siebie te uwagi, bo ty byś lepiej tego nie zrobiła ! ;)

      Usuń
    2. Kurwa jak się nie odpierdolisz to wezmę cegłę i ci ją jebnę w twarz! KAŻE CI KTOŚ TO CZYTAĆ?! NIE! WIĘC JAK MASZ KRYTYKOWAĆ TO SPIERDALAJ I NIE WRACAJ! Mówisz że on nie umie tłumaczyć a sam pewnie nic nie umiesz!

      Usuń
  5. fajnie tlumaczysz:* pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. ten blog nie zasluguje na taka liczbe wyswietlen. wiele osob by oddalo by tyle miec a maja lepsze i tylko setki maja,ELO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej możesz nie komentować tego, nie czytaj jak ci nie pasuje. Innym się podoba to czytają, jak tobie nie, to więcej tu nie wchodź .

      Usuń
  7. Ojej a on ją znowu zdradził. Frajer jeden :cc
    Ale i tak uwielbiam to opowiadanie borjenigu *.*

    @outofswaggy

    OdpowiedzUsuń
  8. SKOŃCZ TO BO RZYGAĆ SIĘ CHCE, INNI PEWNIE CHCOM TO OPOWIADANIE TLUMACZYC

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam że Justin się troszkę ogarnie i zmieni z stosunku do innych dziewczyn,Melanie znowu będzie cierpiała przez niego:(
    @JuJuMoimBogiem

    OdpowiedzUsuń
  10. To Chłopcy też czytają to opowiadanie? O.o No i Justin znowu poszedł się zadowolić u innej dziewczyny. Mnie już to nie dziwi. @Justeliaa

    OdpowiedzUsuń
  11. cóż za rozdzial ;p czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  12. PRESZTANCE PIERDOLIC O TYM OPOWIADANIU I ZE TLUMACZENIE JEST BOSKIE BO TAK NIE JEST. ONA/ON NIE POTRAFI TEGO ROBIC WIEC NIECH TO LEPIEJ RZUCI JAK NAJSZYBCIEJ. ZGADZAM SIE Z OSOBA NA GORZE ZE NIE ZASLUGUJE TO COS NA TYLE WYSWIETLEN. JA NIE HEJTUJE TYLKO WYRAZAM SWOJA OPINIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz wyrażać taką opinie to lepiej zachowaj ją dla siebie suko/chuju! Życzę ci żeby twoi czytelnicy(jeśli piszesz jakieś opowiadanie lub tłumaczysz) też wyrażali takie opinie jak twoja;) Chętnie bym cię dźgnęła nożem!

      Usuń
  13. ach, Justin. wiedziałam, że długo nie wytrzyma bez pieprzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam to opowiadanie. Jest na prawde swietne. To ze robisz literówki. No na prawde straszne. Jak tak mozna? Hahaha sarkazm.przecież kazdemu sie to zdąża.
    ZAPRASZAM DO SIEBIE
    WWW.PERFECT-HARRY-FANFOCTION.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny rozdział. Jak zobaczyłam ten napis na początku 'Rozdział zawiera tresci +18', to moja pierwsza mysl to: 'zabije tego tępego *piiip* i wyrwe mu jaja. -,-' Hahaha. Wiesz jak mnie przestraszyłes.? xd już myślałam, że jakims cudem on i Melanie ten tego... Dobrze, że nie. A zachowania Jusa nie skomentuje, bo wbrew wszystkiemu, to jednak faceci mają takie a nie inne potrzeby w takich sytuacjach. xd okok, już lepiej kończę. Tłumaczenie baaardzo dobre. Czekam na nn. ;33 @69_danger

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny rozdział ale oczywiście Justin musiał być znowu dupkiem i pójść z nią do łóżka huuuh ;c Ale kocham to bardzo bardzo i czekam na nn,a co do literówek ja nie zwracam na nie uwagi jesteś świetny w tym tłumaczeniu i ja lubię twoje literówki ! <3 @Laaandrynka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. 37010 wswyetlen, kurwa dziewczyny wyskocze zaraz przez okno, ja uwazam ze nie powinno tyle byc jak ona nie potrafi tego tlumaczyc pff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. `wlasnie za co on ma tyle?przeciez jest malo znany mozna stwierdzic po lizbie komentrzy pod postam o___O

      Usuń
    2. Skoro to wam kurwa przeszkadza to po cholerę komentujecie i nabijacie licznik odwiedzin?!?

      Z poważaniem @lokittyme

      Usuń
  18. Denerujecie mnie jak cholera. Skoro źle tłumaczy to po jakiego chuja to czytacie? Ja sama bym nie potrafiła tego przetłumaczyć tak db jak on więc jestem mu za to bardzo wdzięczna. Jest pewnie jeszcze wiele takich osób jak ja więc proszę was nie obrazajcie go i nie mówcie ze źle tłumaczy bo to nie prawda. Możecie tym doprowadzić do tego że on zlikwiduje tego bloga. Może wam by to pasowało ale większość osób była by zawiedziona. Popatrzcie na innych. Nie tylko na sb a zauważycie jak wasze hejty wpływają na ogół. I jeszcze jedna sprawa. Zakładam że jeśli to czytacie to jesteście Belieber tak jak pewnie ten chłopak co to tłumaczy i nie rozumiem jak możecie go obrażać. Belieber nie powinien obrażać drugiego Beliebera. To przykre. W takich momentach robi mi się wstyd za nasza rodzinę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakich wiele osób, dziewczynko nikt tego nie czyta, można stwierdzić po ilościach komentarzy do kazdego tlumaczenie.

      Usuń
    2. Wiesz ja jakoś czytam, tylko że nie komentuje, innym po prostu się nie chce. Więc zachowaj swoje uwagi dla siebie.

      Usuń
  19. Przestańcie hejtować ludzie, Nie podoba sie wam coś to p prostu nie wchodźcie tu i nie czytajcie, problem?
    A co do rozdziału i twojego tłumaczenie to jest świetnie ;) @bieberowa103

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi sie :) a jak niektórym sie nie podoba to spier.....

    OdpowiedzUsuń
  21. mi tam nawet literowki nie przeszkadzają bo sama robie trochę błędów ;D nie ma się czym przejmować

    OdpowiedzUsuń
  22. boski :)
    czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie no ile można się pieprzyć! No ale okej! Dziewczyno nie przejmuj się głupi komentarzami! Świetnie tłumaczysz i kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że te hejty to tylko od anonimów...

    Brak odwagi?

    Buziaki
    @lokittyme

    OdpowiedzUsuń
  25. EJ NIECH KAŻDY KTO CZYTA PISZE KOMA!

    OdpowiedzUsuń
  26. Boski czekam na nn ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. ludzie przestańcie hejtowac tylko się cieszcie że on to tłumaczy bo nie ma obowiązku ! Jak coś wam nie pasuje to nie wchodzcie na blog i tyle ! Nie można zrozumieć ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny!:D czekam na następny! Niech Justin się trochę ogarnie noo

    OdpowiedzUsuń
  29. Ughhh dupek jeden.. i ten zakład XD
    Dzięki ci, że to tłumaczysz, to jest serio świetne :D
    Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze? Tłumaczenie jest dobre sama bym lepiej nie przetłumaczyła jednak gdy poprawiłeś te literowki można było łatwiej przeczytać rozdzial i go zrozumieć... Porównaj sobie poprzedni a ten tamtego wgl nie rozumiałam i musiałam się domyślać a tu wszystko idealnie pasowało. Więc gdybyś mógł poprawiać błędy to było by lepiej ale jeśli nie masz czasu to rozumiem bo i tak nie jest źle. .

    OdpowiedzUsuń
  31. Co wy macie do tych literówek ..!?!? Jak coś nie odpowiada : do widzenia.. :)
    Nie przejmuje się tymi hejtami.. są żałośni.. i tyle w tym temacie.. :)
    A tak po za tym, to Justin teraz przegiął z ta plażą...
    Kocham Cię i czekam na nn.. <3

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku kiedy on się wkońcu ogarnie ;?

    OdpowiedzUsuń